четвртак, 26. јануар 2017.

Sonjina bajadera




Bajadera kao bajadera reći ćete, ali ćete pogrešiti. Ovo je ukus za kojim već dugo tragam , a recept za nju dobila sam od svoje prijateljice Sonje Ač.Odmah sam pravila meru i  po , a pošto ju  je moj muž, inače najstroži kritičar, ocenio za nijansu BOLJOM od Krašove i svoju tvrdnju potkrepio time što je trećinu pojeo, za par dana sam ponovila turu.
 Mere ću navesti onako kako sam ja radila..

Sastojci:

600 g šećera
12 kašika vode
375 g margarina
225 g mlevenih oraha
225 g mlevenog keksa
60 g čokolade
Za glazuru:
150 g čokolade
5 kašika ulja


Priprema:
 
1. U šerpu sipajte šećer i vodu.Vode će biti jako malo, pa promešajte  da se sav šećer nakvasi.Zagrevajte na tihoj vatri i mešajte povremeno dok se šećer ne rastopi.
2. Dodajte kockice margarina i kad se rastvori umešajte mlevene orahe i mleveni keks , pa sklonite sud sa vatre.
3. Podelite smesu na dva jednaka dela i u jedan dodajte čokoladu.Pošto je masa topla čokolada će se odmah topiti, te samo lagano promešajte da se sve lepo ujednači.
4. Pravougaonu tepsiju ( moja je 21x31cm) postavite papirom za pečenje , a potom rasporedite tamnu smesu i poravnajte.
5 . Nanesite svetli deo i njega takođe izravnajte .
6. U sudu na pari rastopite čokoladu sa uljem i prelijte preko kolača.Kad se glazura stegne secite na štangle željene veličine i UŽIVAJTE..








Нема коментара:

Постави коментар